چکیده ای از
دهکده ارتباطات قشم(نماینده رسمی شرکت مهندسی ارتباطات دوربرد فارس)
گروه شرکتهای ارتباطات فعالیت خود را از سال 1384 به عنوان یکی از پیشرو ترین ارایهکنندگان خدمات دسترسی به اینترنت در استان هرمزگان و با همکاری سه نفر آغاز کرد. در آن هنگام، مباحث مرتبط با اینترنت و ابزارهای دسترسی به شبکههای جهانی در ایران بسیار نو بود و کاربران برای استفاده از جزییترین امکانات همچون داشتن پست الکترونیکی با مشکلات بسیار زیادی رو به رو بودند و ناگزیر باید مراحل بسیار پیچیدهای را برای دسترسی و استفاده از آن طی میکردند. وجود مشکلاتی از این دست از یک سو و رشد پرشتاب کاربرد اینترنت و ابزارهای آن در سراسر جهان توسط کشورهای پیشرفته از دیگر سوی، انگیزهی اصلی تاسیس گروه شرکتهای دهکده ارتباطات برای ارایهی خدمات اینترنت در استان هرمزگان بود.
هر چند گروه شرکتهای دهکده ارتباطات، فعالیت خود را با ارایهی خدمات اینترنت به کاربران آغاز کرد، اما نگرش مدیریتی موسسان این گروه به این فعالیت به عنوان یک کسب و کار پویا و بالنده و مسیری که از همان ابتدا برای رشد و پیشرفت این گروه توسط موسسان آنان برنامهریزی شده بود و نیز نیازهای بیشمار و فزایندهی بازار برای خدمات این گروه و رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارایه شده توسط این گروه، موجب شد که دهکده ارتباطات به سرعت بتواند جایگاه بسیار مناسبی را به عنوان پیشروی این فعالیت در بازار به دست آورد و روزانه تعداد بسیار چشمگیری به شمار استفادهکنندگان از خدمات شرکت دهکده ارتباطات افزوده شود. به گونهای که هماکنون، خانوادهی مشتریان دهکده ارتباطات را گروهی بیش از یک هزار نفر از کاربران خانگی و سازمانها و موسسات تشکیل میدهند. چه آن که، برای ارایهی خدمات کارآمدتر به این خانوادهی بزرگ، سود حاصل از فعالیتهای شرکت نیز به طور مداوم صرف توسعهی فعالیتها و سرمایهگذاری بر تجهیزات و فناوریهای جدید میگردد.
اینک، تعداد بیشمار اعضای خانوادهی مشتریان گروه شرکتهای دهکده ارتباطات پشتوانهی ارزشمندی برای سرمایهگذاریهای روزافزون بر تجهیزات و امکانات فنی بسیار پیشرفتهی روز جهان و انگیزهی مناسبی برای بهبود هر چه بیشتر خدمات دهکده ارتباطات در کشور شده است. این روند همافزایی، تا آن جا پیش رفته که بالاترین سهم از کاربران اینترنت قشم با فاصلهی قابل توجه نسبت به شرکتهای همکار، به دهکده ارتباطات تعلق دارد .
اهداف ما
رضایت مشترکین
ما اعتقاد داریم جلب رضایت مشترک فعلی از جذب مشترکین جدید مهم تر است
کیفیت
ما معتقدیم کیفیت سرویس در جلب رضایت مشترکین نقش اساسی دارد
توسعه
ما همواره میکوشیم تا با بروزرسانی زیر ساخت ها و دانش فنی خود سرویس های متنوع و متناسب با نیاز روز به مشرکین خود ارائه کنیم
نو آوری
در دنیای نوین نو آوری یک ضرورت است و تحقق بخشیدن به این امر ایمان قلبی ماست